LinkedIn is het zakelijke platform van Nederland. Menig bedrijf gebruikt het om in de schijnwerpers te staan en belangrijke resultaten of gebeurtenissen uit te lichten. Ook particulieren gebruiken het zakelijke platform om bij potentiële werkgevers op te vallen. Er wordt veel gepost op het gebied van kennis en vaardigheden. Bedrijven posten daarnaast ook vacatures om werknemers te werven. Er is een duidelijke heen- en weer beweging zichtbaar. Het zakelijke platformZoals gezegd is LinkedIn een zakelijk platform. Het is daarom niet gewenst dat een heel privéleven wordt gedeeld op dit sociale platform. Het is juist gericht op vaardigheden en kennis van mensen en het gebruiken van elkaars kennis en vaardigheden. Bedrijven kunnen op deze manier passend personeel vinden. Veel zelfstandigen zijn ook te vinden op LinkedIn. Zij kunnen hun kwaliteiten via dit medium goed kenbaar maken en op deze manier klanten werven. LinkedIn is daarom geschikt voor meerdere doelgroepen: particulieren, bedrijven en zelfstandigen. De professionele uitstralingWaar binnen andere social media losse, vrije foto’s in de privésfeer leuk zijn om tegen te komen, leent LinkedIn zich hier niet voor. Om op te vallen is een professionele uitstraling juist van belang. Hoe zorg je voor een professionele uitstraling op LinkedIn? Online marketing bureau’s zoals https://doelbewust.nl/ kunnen je helpen met de professionele uitstraling van je bedrijf. Drie tips voor een professionele uitstraling op Linkedin
Om op te vallen is juist op LinkedIn een professionele uitstraling belangrijk. Dit hoeft niet saai te zijn, maar het is niet de bedoeling dat het afleidend is van het doel. Het doel is om de kwaliteiten van het bedrijf of de persoon te laten opvallen en door middel van de juiste keuzes, is een professionele uitstraling zo gepiept.
|
https://doelbewust.nl/ |